MediaMarkt wie, jak przyciągać uwagę odbiorców. Sieć od lat odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie, zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kreacji reklamowych. Z początkiem wakacji ruszyła nowa kampania, której bohaterem jest „król disco polo” – Zenek Martyniuk.
Ostatnie miesiące w handlu przyniosły wiele zmian, wymuszając na rynkowych „graczach” poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i kierunków. Niezmiennie ważne pozostało jednak wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, którzy oczekują od marek idealnie dopasowanej oferty produktowej oraz ciekawej, angażującej komunikacji. Pozytywne oddziaływanie na emocje to klucz do umacniania relacji z klientem.
W tę strategię wpisuje się najnowsza kampania MediaMarkt z Zenkiem Martyniukiem w roli głównej. W filmach i spotach reklamowych artysta wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych urządzeń i usług z bogatej oferty sieci. Wybór nie był przypadkowy – Zenek budzi niezwykle pozytywne emocje i cieszy się sympatią milionów Polaków. Celem kampanii jest poszerzenie grona klientów sklepu poprzez skuteczne dotarcie z nową formą przekazu.
Zenek Martyniuk to jedna z najbardziej znanych postaci w polskiej branży rozrywkowej. Jego muzyka łączy pokolenia i kojarzy się z doskonałą zabawą. „Król disco polo” jest stale obecny w mediach i bierze udział największych wydarzeniach rozrywkowych w kraju. Nasze badania pokazują, że Zenek Martyniuk doskonale sprawdza się w roli ambasadora sieci MediaMarkt – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Cieszę się ze współpracy z MediaMarkt. Osobiście jestem fanem nowych technologii i aktywnie korzystam z nich na co dzień, dlatego temat jest mi bliski. Mam nadzieję, że muzyczne rekomendacje w moim wykonaniu zachęcą wiele osób do korzystania z bogatej oferty tej sieci handlowej – mówi Zenek Martyniuk.
Uruchomienie nowej kampanii ma wzmocnić wizerunek MediaMarkt jako marki będącej zawsze blisko klientów, dynamicznie odpowiadającej na ich potrzeby i oczekiwania – nie tylko pod względem oferty produktowej. Wśród działań podjętych przez firmę w ostatnim czasie warto wymienić dynamiczny rozwój kanału e-commerce, uruchomienie ponad 20 000 punktów odbioru zamówień internetowych, wprowadzenie szybkich dostaw czy pojawienie się oferty sieci na platformie handlowej Allegro. MediaMarkt rozszerza również ofertę usług, dzięki którym użytkownicy nowych technologii mogą w pełni wykorzystać możliwości nowego sprzętu i zapewnić jego ochronę. Do najpopularniejszych należą takie usługi jak: zabezpieczanie ekranu smartfona folią ochronną (antybakteryjną lub ultra HD), konfiguracja sprzętu, ochrona antywirusowa czy ubezpieczenie produktu w programie Gwarancja+.
Sieć docenia także lojalnych klientów, którzy oczekują od marek zindywidualizowanego podejścia. Mając to na uwadze, MediaMarkt jako pierwsza sieć sklepów z elektroniką użytkową w Polsce uruchomiła program pod nazwą Klub MediaMarkt. Jego członkowie mogą korzystać z licznych benefitów.
MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Można tu kupić zarówno premierowe, innowacyjne produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach oraz produkty marek własnych. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. MediaMarkt stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, dlatego nieustannie rozwija wielokanałowy model sprzedaży.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/lato-z-zenkiem-mediamarkt-wyznacza-trendy-w-branzy